Simon József

Simon József főtörzs úr életének főbb eseményei

Ajánlás

Friss topikok

Linkblog

Linkek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Ebből élünk

Megnyertem a Best Players Poker Club 6. szezonjának tornament versenyét

2010.03.18. 10:41 matux

Bár ez a szezon nem indult túl jól, és még 5 partival a vége előtt elég rosszúl álltam, de az utolsó partikon mellém állt a pókerszerencse és sorban sikerült nyernem a játszmákat. Végül a legutolsó játszmán is első lettem így sikerült az összetett ranglistán is az első helyre ugorni, mindenki meglepetésére. Ezt a győzelmet nagymértékben annak köszönhetem, hogy Matusek László profi pókeredző a tanítványa lehettem, aki sokat segített nekem tanácsaival, és néha a játszmák alatt is irányította a játékomat. Köszönöm, sokat tanultam. Másrészt szerelmeme kitartó támogatása is jó hatást tett a világszemléletemre, ez a felőle áradó belső nyugalom is sokat segített a jó pókerezésben, Neki is köszönöm mindezt.

Szólj hozzá!

Címkék: poker tournament

A bejegyzés trackback címe:

https://simonjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr151849125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása